Aktualnosci

Specjalistyczne teksty informacyjne

Blog - usługi i firmy z twojego miasta

strony wizytowki Google Bielsko-Biała strony wizytowki Google Bielsko-Biała

strony wizytowki Google Bielsko Biała

Wiedz , że profil firmy Google nie jest zamiennikiem Twojej witryny - zamiast tego jest to uzupełniający profil marketingowy , który pomaga zebrać więcej uwagi do Twojego biznesu Strony wizytowki Bielsko-Biała Elementy profilu firmy Google mogą zainteresować , angażować i konwertować klientów Strony wizytowki Google Bielsko-Biała Weryfikacja konta firmy Google to pozyskanie możliwości, aby : Zyskać możliwość kontaktowania z klientami przy wykorzystaniu połączeń telefonicznych, e-maili bądź odpowiadania na komentarze Strony wizytowki Google Bielsko-Biała Zobaczyć , jak klienci reagują i łączą się z Twoim biznesem online. Zalecać produkty, zdjęcia lub pozycje menu bezpośrednio w Google. Zanim to wszystko stanie się możliwe , musisz utworzyć profil firmy Google, więc omówić całą związaną z tym procedurę. Podpowiedź : jest to jednakowy proces, który robisz , jeśli wizytówka Twojej firmy już widnieje w sieci. Profil firmy Google – jak to się robi krok po kroku ? Zapewne już zrozumiałeś potencjał reklamowy , jaki gwarantuje profil firmy Google, ale w jaki sposób można wykorzystać to w praktyce ? Poniżej objaśnimy parę ważnych kroków tworzenia profilu firmy w Google. Działaj w zgodzie z niniejszym procesem, aby zbudować jakość prowadzonego biznesu. Krok 1: Zacznij od wejścia na google.com/business Musisz pamiętać , aby dorzucić ten adres do zakładek, ponieważ przyda Ci się w przyszłości, aby zdobyć wejście do swojej wizytówki w profilu firmy w Google. Krok 2: Wejdź na swoje konto Google Jeśli nie założyłeś konta Google, wejdź na google.com/accounts. Masz możliwość utworzyć darmowe konto z dedykowanym adresem e-mail. Krok 3: Dodaj nazwę swojej działalności Musisz mieć pewność , że dobrze przeliterowałeś nazwę jak również używaj wielkich liter w tytule (w którym piszesz wielką literę każdego słowa). To jest bazowe wrażenie dla klienta i chcesz mieć pewność , że jest to pozytywne doświadczenie. Krok 4: Wprowadź adres swojej firmy Na tym etapie wprowadzasz adres posiadanej firmy, aby Google mógł sprawdzić , że jest to prawdziwy biznes. Masz opcję także objąć wyłącznie jedną firmę na jedno miejsce zamieszkania. Krok 5: Określ , czy prowadzisz sklep, czy usługodawcę Następnie powinno się ustalić , czy chcesz przede wszystkim , aby klienci sprawdzali Twoją witrynę, czy czy mowa o biznesie prowadzonym z domu , czy może nie chcesz, aby klienci wpadali do Twojej siedziby. Masz opcję zaznaczyć promień kilometra na mapie Twojej firmy, pożądane miasto albo serię kodów pocztowych. Krok 6:

Opracowano przez: Antoś